EVERYTHING UNDER 500


Topshop har väldigt fina saker ibland och för en billig peng.
Precis som på rubriken, varje plagg ligger under 500 lappen, inte illa?

Om jag skall välja mig en favorit, så blir det lätt den grå tröjan i mitten längst upp! 
Sådant perfekt vardagsplagg  ♥



Haft en bra dag, överdrivet slapp men så måste det få vara ibland. Inte sant?
Men har fått gjort lite fysik och fotat lite choklad. Dock råkade jag spilla stiarin på täcket när jag ville få chokladen att så lite fuktigare ut. Sjukt lyckat...

Ikväll har jag också haft det vanliga tisdagsmyset med Erica, med Top Model och Desperate Housewifes. ♥ Men nu skall jag avrunda dagen med att kolla på Criminal minds.

GODNATT!
DAISY

Bra gjort! Snygga saker här med :)



Åh tack så hemskt mycket! Med tanke på att det var förra höstens kollektion så tror jag inte att den finns på hemisdan men i någon butik så säkert :)

2011-12-07 @ 15:44:14
http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: