THURSDAY


Src: 365 Days

Kom precis till skolan, trött & hungerig som vanligt.. Men idag så har jag varit smart och tagit med mig en macka hemmifrån. + poäng till mig!
Idag kommer det vara fullt upp i skolan, skall försöka fixa allt som har med UF-företag, projektarbete och multimedia.
Efter skolan, så kommer förhoppningsvis älsklingen hem till mig! ♥ Blir middag hos F&F, för att även kunna plugga lite fysik med farfar. Sedan så skall vi hem till mig för mys kväll ♥

Så ni ser vad som väntar mig de två närmasta veckorna: PLUGG...
Därför kommer jag inte kunna komma med så intressanta inlägg, så därför kommer jag nog uppdatera betydligt mindre. Men när lovet kommer så blir det ändring på det! :)

PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: