200212




Bjuder på lite instagrambilder från igår och idag.
1. Min byrå 2. Majorna 3. Shopping 4. Tilda

Igår så åkte jag till Göteborg tillsammans med Erica och spenderade dagen/kvällen i hennes lägenhet med henne och Anton. Åt pizza, spelade tv spel och hade det allmänt trevligt. Tog sedan tåget&bilen hem till älsklingen för att avlsluta lovet på topp. ♥

Idag så började då verkligheten igen, lektionerna kändes extremt menningslösa men under håltimman så drog jag och Tilda till torget och shoppade. Fick med mig ett par jeans, två tröjer och ett par örhängen. Riktigt nöjd! ♥

Men snart börjar Big brother, så jag och älsklingen skall bara ta det lugnt resten av kvällen framför tvn.
Visar kläderna imorgon, PUSS






Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: