MIN HELG




Min helg räddade den dåliga veckan.
Har haft en dålig vecka, så det är andledning till dålig uppdatering.
I helgen så började det med en lugn fredag med fika, en lektion, träning och tjejkväll tillsammans med Josefin och Matilda. I lördags så vaknade jag hos Josefin, åt god frukost innan jag drog iväg och spelade match. Kvällen spenderades med min kärlek med tacos och film! ♥
Idag har jag vaknat på min favoritplats; Robins famn, solen sken genom fönstret och allt kändes verkligen perfekt, gjorde frukost på sängen och kollade på en till film. ♥
Sedan så blev det att övningköra och äta middag hos Farmor och Farfar.




Nu: skall jag ta bort mitt smink, göra mig en kopp te, tända ljus och skriva klart religionsarbetet.
Sedan så blir det att kolla på kontoret klockan 20!

PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: