127



Kolla vad jag fick med mig hem från skolan idag.
Underbart nu är det inte långt kvar, den sista tiden kommer gå extremt fort!

Men nu skall jag ta på mig träningskläderna och dra ett fyspass tillsammans med pappa, blir även att cyckla en stund! Sedan så skall jag ta och ta en skön varm dusch tillsammans med lite hårinpackning och ansiktsmask. Behövligt ibland!
Senare skall jag vara duktig och göra klart lite arbete som jag skjutit framför mig lite för länge... Ganska så bra på att göra det.. Men för att det inte skall bli pest och pina, så blir det frukter till det, tända ljus och musik.
Avslutar dagen sedan med en bra film!


Imorgon väntas det Göteborg med min underbara störtsköna vän Matilda.
Kameran åker med, så får hoppas på många bilder. Så återkommer imorgon helt enkelt!
PUSS ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: