230112

Bussar som kommer förtidigt en kall morgon som denna, gillar jag verkligen inte! Med andra ord, missade bussen idag... Första bilden talar för sig själv hur glad jag var då...

Men när man ringer sin underbara farfar som kommer inom 10 minuter och gör så att man hinner med bussen i Varekil ändå. Andra bilden talar för sig själv hur glad jag var då! :)

Oj vilket oseriöst inlägg detta blev! Men sådana får finnas dom med!
Förövrigt är skolan idag totalt meningslös, har bara projektarbete, 3 timmars håltimma och möte i aulan.
Men under håltimman så skall jag och tilda fota, det gör det värt att komma till skolan idag trotts allt!
Senare följer älsklingen min, med mig hem. Får se vad vi hittar på!


PUSS

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: