260112

Hej, planerna idag ändrades.
Drog till Göteborg med Matilda och träffade där Erica som planerat. Men fick reda på att jag skulle jobba klockan 17-22 idag när jag satt på bussen in till Stenungsund.
Så blev lite halvstressigt och rörigt, men det löste sig väldigt bra ändå! I Göteborg shoppade vi lite,  åt glass, letade balklänning m.m. Får visa det jag köpte så fort jag har tid, (alltså inte idag). Dock så blev det ingen balklänning, så sjukt dyrt må jag säga.... Hittade två riktigt fina. Men ack lägger jag så mycket pengar på en klänning som kommer användas en enda gång!

Förövrigt har jag knappt hunnit ätit idag , så var en snäll dotter och köpte med mig honungsmarineade kamben, mhm så gott! ♥ Skall nu äta upp min mango innan jag skall ta och sova..


Får återkomma imorgon!
PUSS ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: