MODE K



Bjuder på ett litet "kollage" jag gjorde i höstas.

Alla kläder m.m. är från modekungen! Älskar deras kläder, men själv har jag bara beställt ett plagg från dem och den tröjan blev jag jätte missnöjd med. Den såg så snygg ut på bild, men var helt anorlunda i verkligenheten...



Som jag sa igår, så är jag ledig resten av veckan!
Så idag har jag startat dagen med att äta en god frukost, läst lite i min bok, fixat med listorna på spotify och kollat på tv.
Just nu halv sitter jag i sängen med en ansiktsmask, samtidigt som jag kollar på project runway. Skall snart ta bort masken och hämta mig en kopp te.
För att fortsätta med mina listor på spotify samtidigt som jag skall ta tag i att börja plugga! Om några få timmar skall jag laga middag, sedan så blir det att träna handboll ikväll! ♥

PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: