NAILS




Tänkte ge er ett litet tips på hur man lätt fixar ett par snygga naglar!

Måla med stärkande genomskinligt nagellack och måla sedan topparna med en annan färg. Idag valde jag glittrande silver. Igår hade jag ett mångfärgat, finns på bild några inlägg ner.
Toppa sedan allt med ett topplack, så håller det längre!
Och för ni som inte orkar vänta på att naglarn skall torka, ha dem under kallt vatten! (i)



Just nu sitter jag i min säng, kollar på sex and the city, väntar på att min ansiktsmask skall torka, samtidigt som jag myser med frasse. (hund) När jag har tagit bort ansiktsmasken, så blir det lite träning och sedan en varm och skön dusch, efter det så blir det att kolla på en bra film.
En helt okej kväll! ♥

Har nästan hunnit med allt på min lista idag, förutom att plugga.
Så det får jag göra imorgon innan handbollsträningen! Sedan så blir det att spenderar jag kvällen med älsklingen. Mys ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: