210612





Här kommer bilden på min nya berlock från Thomas Sabo som jag köpte i tisdags och även en bild på det som jag fick med mig från Göteborg idag, en hudlotion som luktar himmelskt och den gör huden underbart mjuk!
Om ni känner att huden är lite torr, köp denna! Den finns på apoteket.

Annars så har det inte hänt så mycket, åkte till Göteborg igår kväll och myste med Erica.
Men dessvärre har jag gått och blivit smått sjuk, så blir att ligga och kolla på film hela kvällen idag med sällskap av te koppen och ljus i hopp om att bli friskt tills imorgon då det är midsommar!
Dock blir inte midsommar något speciellt för mig, då jag jobbar 16-22 men vad är det man säger? Cash is king!
Men efter det så blir det iallafall mys med älsklingen, eftersom han börjar jobba kl 07 på lördag så kan inte ha dra ut heller. Men god mat och film är aldrig fel och som ett plus har vi 2 år och 9 månader imorgon! ♥

Skall sedan om jag orkar, fortsätta med att göra om saker på bloggen.
Är det något speciellt som ni tycker att jag borde fixa? Börja blogga om? Vad vill ni se mer av? 
Skall bloggen vara enkel eller skall det bli mer färger? GE MIG TIPS
PUSS




Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: