STUDENTENS LYCKLIGA DAGAR

















Studenten var det roligaste jag varit med om, vilken lycka! ♥
Har iallafall haft fullt upp sen studenten, har nämligen vart fast i Lysekil på intensivkurs tillsammans med pojkvännen.
Snart har jag förhoppningsvis fått mitt körkort och då kommer jag kunna lägga mer tid på bloggen, men först så skall jag göra en ny bloggdesign, har tröttnat på denna som jag har nu.
Men för att göra detta behövs finare väder så att jag kan ta nya bilder m.m. Men skall inte tjata på om mitt tråkiga liv för tillfället, men idag skall jag iallafall plugga körkorts teori och sedan åka hem till Robin. Imorgon har jag provet och nästa vecka uppkörningen... Usch så jäkla nervös!!!!
Menmen, skall ner och göra mig en god frukost nu, återkommer när jag återkommer! PUSS


Jenny

Fina bilder :) grattis till studenten och lycka till med körkortet :D

Svar: Tack så mycket! :)
Linnea Moberg

2012-06-18 @ 14:06:30
http://jjensanerlandsson.blogg.se/
Bella Davis - MODELL BLOGG

fina bilder :) vad gör du för kul just nu?? kramar

Bella Davis - MODELL BLOGG

fina bilder :) vad gör du för kul just nu?? kramar

Svar: Tack så mycket! Jag är dessvärre sjuk och tar det bara lugnt framför en film samtidigt som jag gör om i bloggen.
Linnea Moberg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: