030312

Solen lyser och jag har det bara så underbart med killen jag älskar.

Stressen har lagt sig nu efter uf-mässan och nu har jag två projektarbetsveckor.
Under dessa två veckor skall jag skriva projektrapport, plugga fysik, övningsköra, vara i Göteborg, förhoppningsvis besöka en art director, fota, jobba, träna och vara med vänner. Frågan är om jag hinner med allt? haha ♥

Just nu ligger jag och Robin i sängen och kollar på Simon och Thomas, skall snart tvinga ut honom på en promenad ner till havet i det underbara vädret så att vi kan få lite d-vitamin i oss. Annars skall vi bara ha en slapp och bra lördag, kompisarna skall dra ut, men vi skippar detta!

Skall försöka göra en ny design på bloggen också under dessa veckor; ljusare, färg-gladare och speglar våren mer än vintern helt enkelt! Skall även bli bättre på att fota, så jag har med att dela med mig utav! Hur låter detta?

PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: