080312





Hej, har precis gjort i ordning så att jag kan fokusra på att plugga nu i en timma.
Tänt lite ljus, satt på musik, godis, filt och mysigt ljus från lampan. Såhär mycket måste jag alltid göra för att jag skall kunna fokusera, är värdelös på att plugga...
I andra delen av mitt rum ligger min bror och kollar på tv, tände lite ljus och så för honom också, så nu ligger han där och gottar sig med alla mina kuddar... Usch vill också... Men inte än på ett tag!

Har tyvärr inget kul att bjuda på, har bara varit hos f&f hela dagen.
Skall försöka återkomma ikväll! PUSS


Sedan väntar jag några dagar till innan jag svarar på frågestunden, lite för tunt om frågor....
FRÅGA PÅ!
Bella Davis - MODELL BLOGG

mysiga bilder! allt bra med dig idag?? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: