140312


Älsklingen och jag i Gran Canaria i sommras.

Hej, har varit vaken i ganska så många timmar nu.
Men har mest slappat genom att kolla på lite big brother, ätit frukost, gjort ansiktsmask, inpackning och duschat. Så nu skall jag göra iordning mig, måla naglarna och plugga! Måste verkligen ta tag i plugget...
Så tar en paus från bloggen för idag.


Ikväll blir det antingen handbolls-match eller mer plugg.
Beror helt och hållet på hur jag mår, känner mig inte riktigt 100... Men vill så gärna! Hur är det man brukar säga? Viljan övervinner allt? Haha ne kanske inte...




Fick frågorna igår:

♥ Vad läser du på gymnasiet?
♥ Trivs du? :)
♥ Längtar du till studenten? :)



Jag läser Teknik, Virtuel Design på Nösnäs Gymnasiet.
Trivs verkligen jätte bra
, samtidigt som det är mycket plugg och många svåra ämnen så som matte, kemi och fysik. Men när det kommer till de virtuella ämnen så kan jag inte mer än att säga att jag känner mig som fisken i havet, handen i handsken.
Just nu längtar jag sjukt mycket efter studenten, eftersom jag har hur mycket som helst i skolan och bara vill lägga mig och dö typ.... Är inte den människan som kan sätta sig ner och plugga... Arbetar hellre med praktiska saker...
Men samtigt blir man ju nervös, eftersom nu börjar det verkliga livet, nu måste man ta tag i egna saker för att lyckas, jobb, utbildning m.m.


Hoppas detta blev ett okej svar på dina frågor.
PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: