250312





Har haft det hur bra som helst det senaste, är så lycklig!
Nu skall jag bara få gjort allt i skolan, som t.ex. fysikprovet och lämna in projektplanen.


Har haft en grym helg. ♥
I fredags så shoppade jag med Tilda och Josefin, sedan när Josefin var tvnungen att dra tillbaka till skolan så tog vi oss en räkmacka, åt även en glass på bryggan i det underbara vädret. Blev jobb senare för mig.
Igår speladade jag först match och den vann vi, gick sjukt bra och det känns bra att avsluta serien på topp.  På kvällen blev det tacos och sedan ut och fira Robert som fyller 20 år idag. Kan inget annat än att säga att det blev grymt!
Idag har jag vaknat bredvid min kärlek och sedan åkt till farmor och farfar där jag har spenderat dagen i solen.

Nu: plugga fysik, skriva projektrapport, kolla tv, måla naglarna och äta fryst frukt och dricka cola.
Mysig söndag!

Återkommer när tiden finns!
PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: