ANSWER

Tänkte att det var dags att ta tag i att svara på den lilla frågestuden som jag hade.
Dock var det lite glest på kommentarer.

1: Vad tycker det bäst om med / på dig själv?

Tycker alltid att sådana här frågor är svåra..
Men jag gillar att jag har blivit en sådan stark person det senaste, att jag vågar stå för vad jag tycker och inte låter några hacka ner på mig.
Sedan att jag alltid vill människors bästa, även fast jag har verkligen hatat någon så ger jag personen alltid en extra chans och finns alltid till 110 % för personerna som finns där för mig.
Utseende mässigt så finns det faktiskt inget som jag gillar speciellt mycket, men är ändå nöjd med mig själv. Dock så strävar också jag efter att gå ner i vikt precis som nästan varenda tjej som inte är pinnsmal. Märkte faktiskt att jag har lyckats lite iallafall, när min balklänning som jag beställde för ett tag sedan inte passar längre i måtten, så måste sy in den! Ser det både positivt och negativt. :)

2.
Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans och hur träffades ni? :)

Jag och Robin har nu den 22:e Mars varit tillsammans i 2 och ett halv år.
Hur vi träffades kan ni läsa HÄR.




3. Vad har du för kamera? :)

Jag har Nikon D3100 och är jätte nöjd med den!
Gillar att man även kan filma med den. ♥



HAR NI FLER FRÅGOR, FRÅGA PÅ! ♥
Elina

Sv Åh TACKTACKTACKTACK så jätte mycket linnea! Ska absolut kika in och testa mig fram och se om jag fattar! Det var en super bra förklaring så om jag inte fattar är det nog mig det är fel på hehe! Så fort jag har tid ska jag lära mig det där! Tack =)

2012-03-12 @ 19:36:47
http://eeelinaas.blogg.se/
Elina

Sv: Super snällt! :D Jag hör av mig när jag spanat in kameran ;) hihi

2012-03-12 @ 22:28:36
http://eeelinaas.blogg.se/
Anonym

Hur skulle du förklara din stil?

Hur skulle du klä dig i vår och sommar?

Kan inte du ge lite tips på en bra festsminkning.

2012-03-13 @ 17:06:28
EMILIA

Hej! Jag kikade in på din blogg och la märkte till datumet den 22:a mars, att du och din pojkvän varit tillsammans i 2 och ett halvt år då för jag och min pojkvän har varit tillsammans 2 år och 9 månader just precis den 22:a mars. Jag tyckte det var lite roligt att det var samma datum och nästan lika länge också! :)

2012-04-03 @ 19:51:41
http://eemilija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: