TIRED





Hej, är sjukt trött och skall bara ligga i min säng hela kvällen...
Skall hämta mig en kopp te nu innan top model sverige börjar, sedan så blir det nog att kolla på lite olika serier och bara ha det bra tillsammans med lite chips. Ops skulle inte vara onyttig, men esch!



Fick med mig godingen på bilden ovan hem från skolan, en analog kamera.
Skall nämligen fota två olika personer med den, men berättar inte mer om det nu! Tänkte dock fråga om ni skulle vilja att jag la upp ett kollage med olika bilder som jag har fotat i studio m.m.
HUR LÅTER DET? ♥
PUSS

Anonym

aaa, det tycker jag låter bra. Lägg på massa fina bilder där ifrån, så man kan få lite inspiration. För du fotar fantastiskt!

2012-03-07 @ 12:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: