031012



Om ca ett år så är planerna att flytta hemmifrån, så har börjat att redan kolla ut lite hur jag vill ha för stil i lägenheten. Mysigt och hemtrevligt är något som jag prioriterar.
Ovan ser ni en filt och en kudde som jag redan i år skulle vilja införskaffa mig för att byta ut mina vita i sängen. Älskar vitt men på vintern vill jag ha värme. ♥
Båda kommer från Åhlens och heter nutria, filten kostar 749 kr och kudden 249 kr.

Annars så har jag haft en jätte mysig morgon med god frukost och film, startade dagen tidigt då jag också vaknade när älsklingen min skulle till skolan.
Dagens planer är inte många, men skall strax städa rummet lite och sedan fixa hår och smink för att fota lite och ikväll väntas handboll! xx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: