281012


Efter att jag hade slutat jobbet igår så mötes jag av Sandra, vi handlade massa god mat och åkte sedan hem till mig. Fixade goaste middagen, honungsmarinérade kamben och chilí kycklingspätt med sallad. Kollade sedan på film och bara slappade sönder!
Idag gjorde vi även goaste frukosten med fruktsallad, äggmacka och äpplepannkaka. Gick sedan ut för att fota lite, blev dock inga bra bilder på mig så bjuder därav på två fina på Sandra. Åkte sedan och spelade match och vann den med 26-10! Skall spendera resten av kvällen framför lite serier, solsidan och sedan läsa lite i min nya bok. xx
sandraa

haha men åhh, tack en gosigos helg meine friend <3

Svar: tack själv! <3
Linnea Moberg

2012-10-28 @ 19:47:54
http://snissen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: