AUTUMN COLLAGE



Slängde ihop ett litet snabbt kollage på vad jag skulle vilja ha på mig en vanlig höstdag.
Tröjan från Acne ser helt underbar ut, matchas lätt med svart lackade jeans och boots. Rött läppstift/läppenna är något jag måste införskaffa mig i höst. Äger för tillfället en läppenna från bodyshop som jag använder över hela läpparna och funkar perfekt, kladdar inte och sitter länge. Ett litet tips till er läsare!

Annars så gick jobbpasset idag riktigt fort, har dock inte hunnit göra något speciellt idag. Bara ätit middag med familjen, återställt mobilen och lyssnat på musik. Skall strax kolla på en film, dricka te och äta riesens - en perfekt tisdags kväll, saknar bara min andra hälft... Men honom får jag träffa imorgon! ♥
Får se om jag hinner uppdatera mer ikväll eller imorgon bitti, annars så återkommer jag på fredag. xx



Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: