GOODMORNING


src: oracle fox

Godmorgon, är extremt trött idag men har en tid att passa så bara att sätta igång.
Har precis tagit en skön dusch, som dock blev alldeles för lång... Varför händer alltid det? Tiden bara försvinner... Men skall inte sitta här och skriva massa strunt, utan tänkte snabbt och enkelt dra vad som händer till helgen, på fredan så skall släkten samlas och fira mig. Fyller bara 19, men alltid kul att bli firad! haha
På lördag så skall jag iväg för att köpa lite mat och dricka, för på kvällen skall jag fira med vänner hemma hos mig och tror verkligen det kommer bli lyckat! Inte för att vara sån, men förra årets firande var katastrof typ.. haha
På söndag så fyller jag år på riktigt, men min familj är tyvärr borta på annat, så förhoppningsvis har iallafall några vänner och robin sovit över och kan fira mig! ♥

Idag står jobb, ellen, träning och robin på schemat! Påtal om jobb, måste skynda mig nu! xx




Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: