GOD JUL #2







Lite av mina julklappar, orkade inte fota allt idag.
Fick The Sims oså från älsklingen, lite opersonligt men jag gillar det! ♥ Förutom detta på bilderna, så fick jag lådor som jag kan ha under sängen med kläder som jag inte gillar för tillfället, så som sommarkläder. Sedan så fick jag även sängkläder (så fina!), kuddfodral (svarta&vita), kudde och pengar.
Jätte nöjd, skall även fira med mamma imorgon så blir lite mer då.

Dagen har iallafall varit jätte bra!
Firade jul hos Farmor och Farfar, drack glögg, kollade på kalle anka, åt god mat, öppnade massa julklappar, myste med julgodis framför tvn, åt äggost och lyssnade på julmusik! Super mysigt ♥
Glömde dock av att fota som vanligt... illa! -_-'



Nu vid mellandagsreans så har jag kommit på vad jag vill köpa: En ny klocka (arm), kläder, fina "gamla" ramar, silvriga ljusstakar, pjamasbyxor och smink. Skall se om jag inte kan göra ett kollage med dessa saker!

HOPPAS NI HAFT EN BRA JULAFTON!
GODNATT ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: