LUCIA




Mådde dåligt i Fredags pågrund av all stress som är nu i slutet innan lovet.
Imorgon kommer nästan all stress försvinna, för då har jag gjort mitt fysik prov som jag har fruktat.. Är inte redo för 5 öre, men skall ändå bli skönt att få det gjort. Så skall försöka uppdatera här mer snart.

Innan lovet så måste jag också få sålt fler av våra produkter i vårat UF företag, så om ni inte har köpt en julklapp än. Så kolla in HÄR!
Våra produkter är jätte bra, det vet jag eftersom jag själv har använt dom i över 2 år.

NU: Plugga massa fysik.
Ikväll: Erica kommer hit och hjälper mig med fysiken, sedan så skall vi även kolla top model och Desperate Housewifes. Samtidigt som vi skall ha lussefika :) ♥



Bella Davis

asos.com hittade jag dom klänningarna =) hoppas du har haft en toppen dag" kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: