HEM-KARLSTAD-HEM-STOCKHOLM


Bjuder på en "otroligt fin" bild på Robin, han får skylla sig som inte ställde upp på bild igår kväll! ;)

Sitter just nu i skolan och väntar på Robin. ♥
Bussen går om en halvtimma och jag bara längtar tills jag kommer hem! Film och en kopp chailatte ♥
Måste dock packa idag, åker till Karlstad imorgon för att spela SM i handboll och kommer hem på Söndag's kväll, det bir nog väldigt kul! Missar dock kick off festen på haddocks menmen... Kan inte hinna med allt..

På måndag morgon tar jag mitt pick och pack och åker till Stockholm med skolan.
Skall fota, gå på fotovisning och även åka till tidningarna Elle och Vouge. Skall bli spännande och kul! Kommer hem på onsdags's kväll.

Kameran kommer vara med dessa dagar, men får se hur mycket jag uppdaterar... Annars så återkommer jag på onsdag/torsdag.

PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: