EVERYBODY WANTS TO LOVE EVERYBODY WANTS TO BE LOVED



Har haft två underbara dagar. ♥
Jobbat båda men ändå hunnit med en hel del, igår ... (just det förbered er för mycket text.) efter jobbet så åkte jag till sandra för att klippa och slinga håret. Blev lite kortare och slingorna fick bli blonda och bruna. Drog sedan till torget med sanna och tilda för lite fika och shopping. Sedan var det dags med det tråkiga hejdå till sanna som åkte till jönköping idag och fortsätter sin resa runt i sverige...
Jag och tilda stannade kvar på torget en stund för att hitta lite fina presenter till josefin som fyllde 20 förra veckan, sedan så bestämde vi oss för att åka hem till henne och överraska henne. Dock var ingen hemma så vi började ringa runt lite för att få tag på henne utan att lyckas. Men vi ger inte upp i första taget, så vi satte oss i bilen och väntade och väntade och väntade.
Tillslut fick vi tag på rickard (josefins pojkvän) han sa att hon jobbade och slutade 21.30 men att det fanns en extra nyckel hem till dom i hennes garage. SCORE
Vi fixade fram nyckeln och gick in i hennes hus, hängde upp en justin bieber affisch i hennes rum och drog oss sedan tillbaka till bilen. Åkte och köpte pizza som vi kunde ha undertiden som vi väntade då båda inte hade ätit så värst mycket under dagen. Efter lång väntan i bilen (ca 4 timmar) så kom äntligen josefin, dock skrämde vi livet ur henne då vi satt i en svart bil på hennes uppfart sent på kvällen och hela huset var svart.
När vi hade lugnat ner henne med lite skratt så drog vi in till henne för att ge henne den andra presenten och även för att se hennes min när hon såg justin. haha
Blev sedan att åka hem till tilda för att sova, lika mysigt som alltid! Vaknade upp runt 10 tiden och gjorde oss en god fruktsallad som vi sedan åt ute på altanen i det fina vädret. Just det, målade även ägg som vi kokade och åt också. Totalt normala människor, vi vet.
Sedan så bar det av till jobbet och nu sitter jag här i min säng och skrattar åt gårdagen.
Imorgon kommer också bli en väldigt bra dag, men berättar om den imorgon och skall även försöka hinna visa er min nya ring som jag köpte igår. love it ♥
xx


Min nya favorit låt: EVERYBODY



Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: