IT'S MORNING AND TIME TO WORKOUT



Har ganska nyligen vaknat och har precis slängt på mig träningskläderna!
Även fast magen kurrar så skall jag ändå klara av ett morgonpass, så tänkte att det passade bra in att visa er gina tricots nya sportkläder. Det är ju mycket roligare att träna med nya snygga och nya kläder, right?
Sen så vet jag inte riktigt hur bra ginas sportkläder är, men kanske värt att testa? Om jag skulle införskaffa mig något så skulle det varit: shortsen, sport-bhn, hotpants och kanske detta linne.
Sedan så har jag även vart sugen på att köpa mig en sådan iphone hållare som man har på armen och såklart har även gina fått in det för endast 129 kr, finns HÄR.

Men får ta och sätta igång nu innan magen skricker ännu mer, xx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: