181212

my new glasses

Tanken var att jag skulle fota idag, så att ni skulle få se hur mina nya glasögon sitter på. Men eftersom det var min enda lediga dag den här veckan så har jag bara slappat runt i min onepiece hela dagen. Så skall försöka hinna med detta någon annan dag. Annars så har jag hunnit med ganska så mycket sen jag uppdatera sist. Vann vår match i lördags och hade det mysigt med laget på kvällen med middag och jacuzzi ute i kylan. Sedan så jobbade jag söndag och avslutade kvällen i pojkvännens famn. Jobbade tidigt igår och åkte sedan till min mamma för att färga hennes hår. Men nog om min tråkiga vardag, kollade på de sista gossip girls avsnitten idag och fick reda på vem gossip girl är, OMG! Det var nog det mest spännade som hänt idag...
Men klockan börjar bli mycket nu, så godnatt! xx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: