FOR CHRISTMAS EVE


1: pants from lindex 2: knit from topshop 3: nailpolish from chanel 4: rings from guldfynd by kenza 5: eyeshadow from make up store.

Enligt mig så skall man ha bekväma och mysiga kläder på sig på julafton, därför skulle inte jag tvecka att bära kläderna ovan. Snyggt men ändå bekvämt tillsammans med små detaljer som ringarna, fixat hår, glittriga ögon och snygga naglar. Själv har jag bokat tid för att göra iordning mina naglar och mitt hår precis innan jul, så kommer känna mig lite extra fin. Viktigt att unna sig sånt ibland, gör ni det med! ♥

Annars så skall jag borsta tänderna och sedan sova, imorgon är jag ledig och har inga planer vilket är riktigt skönt. Idag har jag träffat tilda, shoppat klart julklapparna, beställt nya glasögon (äntligen!) och tränat handboll. xx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: