WE ALL HAVE A STORY TO TELL


some more pictures from yesterday

Har haft en super mysig kväll tillsammans med kärleken min, men börjar bli dags att runda av.
Imorgon har jag inget speciellt inbokat så får se vad dagen har att erbjuda! Men andledningen till att jag tittade in här var för att svara på två frågor.

♥ Kan du inte länka din julspelista? :)
- Jo absolut kan jag det, HÄR är den. Men den är inte riktigt klar än, håller fortfarande på att hitta lite bra och mysiga låtar. Tipsa mig gärna!

♥ Jättebra tips! Men vart hittar man allting? :)    (julklappstips till killar)
- Tack så mycket, parfymen kan man hitta t.ex. på kicks. Där har dom även ett paketerbjudande där man även får med en deo och rakgel. Klockan kan man hitta på ur & penn, tröjan på MQ, kalsongerna på dressmann och hörlurarna på urbanears hemsida.

OCH en fråga från mig, varför måste ni kommentera som ANONYMA? Det är inte så att jag bits, är bara tacksam för era kommentarer! xx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: