COZY TIME?


pic: me space: google

Hej!
Har precis ätit en god middag, slängt på mig pjamas byxorna och sitter just nu i min säng och myser!
Funderar lite på att sätta på en film, tända ljus och plugga. Låter ganska skönt faktiskt, blir nog att följfölja den planen! ♥
Måste även göra en repris från igår senare ikväll med Ulrikas nybakta frallor, sallad, paprika, gurka, skinka och smör och en kopp te till det. Så underbart gott! (a)


Nu när skolan har börjat så börjar jag alltid att planera veckorna, gillar det inte så jätte mycket att jag redan vet vad som händer under hela helgen. Vill vara lite spontan ibland....
På fredag blir det förfest och sedan krogen. Sedan spenderar jag lördag och söndag i Mariestad. Lill kusinen Hugo fyller faktiskt ett år på torsdag, så blir att fira honom på lördag! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: