FRIDAY THE 13th




Godmorgon!
Om bara några minuter kommer Farfar och hämtar mig. Blir bjuden på frukost där ute, skall bli gott med något annat än risgrynspudding som jag nästan har levt på förutom middag då.
Förövring lyssnar jag på spotify just nu och sminkar mig lite smått, igår kväll runt ett tiden så gjorde jag om massa listor och skapade en ny men massa låtar som inte alls har något gemensamt.


Fredag den 13de idag, borde jag vara orolig?
Nej, skulle inte tro det! skulle egentligen till Berså idag, det var någon Friday the 13th fest där, men eftersom jag skall spela match sedan så blir det ont om tid. Så blir myskväll med älsklingen i stället och det är inte alls pjåkigt!

Tänkte även fråga om det är något speciellt ni vill läsa eller veta?!
Så kommentera.
För har lite bristande inspiration här på bloggen, gillar inte egentligen när jag skriver hur min dag har varit, vad jag har gjort m.m.

Jenny Erlandsson

outfit bilder å bilder som du tar :D fin blogg! :)

DAISY

Åh tack så hemskt mycket! Men klart jag svarar! Håller med om att de är svåra att hitta...mitt köpte jag iallfall på Kappahl och om jag inte minns helt fel så får de in nya hela tiden då de är rätt populära :) Lycka till!

2012-01-14 @ 01:02:10
http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: