TIPS!


Super snyggt linne till sommarn! ♥
Är riktigt sugen på att beställa hem, men har inte bestämt färg eller färger.
Gillar främst den grå, rosa och gröna.


Grå går liksom att använda året om, men om man är riktigt brun så är det snyggt med en fin färg!
Har nämligen några planer på att åka till Turkiet i maj, men några tjejkompisar, lagom innan balen. Men inte helt säkert än, men man får hålla tummarna! ♥ Så då skulle t.ex. det rosa vara perfekt!
Blir nog både ett grått och rosa, hmm..
Vad tycker ni?



Kvällen har varit underbar.
Erica var här ett tag och kollade på Top model sverige, hoppas på att programet blir bättre när självaste tävlingen börjar! För nu kändes det ganska B.
Sedan så slappade vi mest och gottade oss med bob-saft och kakor, mums!

Just nu ligger jag i sängen och kollar på tv.
Skall kolla egenom lite arbete innan jag tar och gör iordning mig för kvällen, sedan så behöver jag min skönhetssömn, var sjukt trött imorse...
PUSS & GODNATT!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: