130312




Bjuder på två fina vår och sommar bilder som jag fastnade för.

Förra årets poppis på sommarn var ju de rosa shortsen och dem kommer funka lika bra iår! Hittade mig inga förra året, men förhoppningsvis har jag lite bättre tur i år!
Sedan så måste jag skaffa mig smalare penslar för nagellacken, så jag kan måla så söta mönster som på bilden ovan, hur fint är det inte? Vet att jag är mycket för metallic, men ibland måste man variera med lite sötare färger.

Fick en fråga förut om vad jag går för linje, om jag trivs och om jag längtar efter studenten.
Svarar på det imorgon! Så håll ögonen öppna.




Nu skall jag ta och läsa i min orginisation och ledarskaps bok så att jag kommer ikapp lite.. Har missat så sjukt mycket på att jag inte var på topp förra veckan och sjuk nu.. Imorgon hoppas jag på att jag är frisk så att jag klarar av att arbeta till 100 % och förhoppningsvis kommer ikapp med det jag missat!
GODNATT FINA LÄSARE, PUSS

Louise - Flyttar till Turkiet

Önskar dig en underbar torsdag :)

2012-03-14 @ 01:46:31
http://exoticious.blogg.se/
hanna ♡

nej men du behöver inte göra det på direkten, när du har tid bara :)

2012-03-14 @ 06:02:18
http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: