310312



Hej vänner, äntligen så kan jag stryka projektrapport och fyik på min to do list.
Detta firade jag med min fina vän Tilda i Göteborg igår med shopping och bio, under shoppingen fick vi först besök av Erica som har i onsdags fyllt hela 19 år, grattis igen min underbart fina bardomsvän och bästavän! ♥
Sedan när Erica tagit bussen hem, så träffade vi underbara Elin som följde med oss ett bra tag för att shoppa, vi hittade världens snyggaste klänning som hon skall ha på sig ikväll när vi firar hennes 18 årsdag med 3 rätters middag och utgång. Kommer bli så grymt bra!
Bion vi såg igår ver hunger games, Nisse föjde även med och såg den med mig och Tilda och filmen var grym!

Själv köpte jag en ny plånbok, nagellacket Greta från make up store, ett halsband och ett par örhängen.

Nu skall jag göra iordning mig, packa och sedan åka till frisören och göra mitt hår fint igen! Har tappat så mycket färg och så är det så slitet, så skall bli grymt skönt!
Sedan blir det att sätta sig på tåget hem till Elin och kvällen kommer bli bäst!
Kameran är med så skall komma ihåg att ta många bilder!

PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: