PHOTOS BY ME











Någon ville att jag skulle visa upp lite blandat som jag har fotat.
Så varsegod!

Modeller: Matilda Gollungberg, Josefin Johansson och Rebecka Rydberg.




Har precis vaknat, skall ta och göra mig lite god frukost nu!
Sedan så blir det att packa väskan, idag blir det hem till min kärlek för att laga middag och bara ha det bra. ♥ I helgen väntas massa plugg, mys med Li och kanske göteborg och mys med Erica. ♥


Tänkte iallafall berätta att jag måste ta lite som en paus från bloggen, hinner inte med skolan.
Men kommer såklart uppdatera ibland, med kanske lite nya bilder från studion, nya inköp m.m.

PUSS
Malin - Q r i s t a a l l ♥

Fina bilder! :)

2012-03-15 @ 12:19:30
http://qristaall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: