150512



Blev äntligen klar med allt skolarbete idag, så underbart!
Imorgon är det balen och till helgen åker jag till Alanya tillsammans med Josefin! Livet är härligt men stressigt, kom nämligen på att mitt pass har gått ut så måste gå och fixa ett tillfälligt pass... Så förutom att fixa allt inför balen, så hoppas jag kunna fixa passet och sedan beställa resan. Imorgon bitti skall jag ut kl halv 8 och träna innan jag åker till frissan och polisen, jaja får njuta i lugn och ro i Turkiet! ♥

Återkommer på torsdag och med bilder från balen m.m. Sedan när jag kommer tillbaka från Turkiet så skall jag börja blogga på riktigt igen.
PUSS
Leia ♥

Roligt med bal :)

2012-05-18 @ 14:45:35
http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: