+++



jeans: gina tricot, jacka: topshop, skor: johnny bulls, nagellack: topshop, tröja: gina tricot

Ovan ser ni lite hur jag skulle vilja gå klädd idag, kan inte få nog av skor förtillfället. Har två nya wanties och det är dessa låga bruna från johnny bulls och ett par svarta regnstövlar från hunter.
Annars så har jag börjat göra iordning mig lite, måste också packa för efter jobbet så åker jag till pojkvännen för myskväll och imorgon väntas det match! Så får återkomma imorgon kväll, xx
Caroline Bågfeldt

Nu vet jag inte om du kommer svara på detta men jag har letat efter dessa skor jättelänge men kan inte hitta de någonstans..
Så har du någon aning om vart jag kan köpa dessa låga boots fårn Johnny bulls, exakt dessa alltså. I brunt.

Tacksam för svar, helst till min mejl eller en kommentar på min blogg vore bäst! :D

2013-10-08 @ 13:25:40
http://carolinebagfeldt.se/
Klara

Undrar samma som den över, tacksam för svar! :)

2013-10-25 @ 14:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: