221012



Har haft en riktigt grym helg.
Ovan ser ni mitt nya lack som fick följa med hem från Göteborg, har även två andra saker som jag köpte som kommer upp senare. Lacket ovan kommer från h&m och ser betydligt mycket snyggare ut i verkligheten och jag vet att inte mina naglar är så fina förtillfället då jag var tvungen att klippa ner dom...
Både herrarna och vi damer vann våra matcher i lördags och det gjorde det ännu roligare att ha lagfest på kvällen som var grym, hoppas vi har en till snart igen!
Igår var jag först hemma hos Ellen ett bra tag för att sedan åka hem och ha myskväll med pojkvännen, blev tacos, film och massa onyttigheter. Perfekt avslut på veckan! ♥

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, men skall strax ändra på det. xx




Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: