BOOTS



Något som jag måste införskaffa mig nu i Oktober är ett par snygga boots!
Har velat ha primeboots väldigt länge, men när jag jag såg johnny bulls boots, så fick det mig att börja tänka om, får näst intill ge 3000 för primeboots medans man får dessa boots till vänster för 1199 kr, lite mer värt?

Annars så har jag myst hemma hos Sara ikväll efter träningen och sedan plockat det sista i rummet.
Så skönt att lägga sig i en nybäddad säng i ett städat rum! ♥
Imorgon ringer alarmet kl 06 pågrund av att jag skall till tandläkarn, åker sedan till f&f och spenderar lite tid där innan jag åker till jobbet. Kommer inte hem förens sent imorgon då jag slutar 22, men skall fixa lite tidsinställt som kommer upp! xx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: