DETAILS MAKE DIFFERENCES



Under höst och vintertid så är smycken något som jag verkligen fastnar för, då jag satsar på enkla och stilrena plagg. Just nu så är jag riktigt sugen på att hitta det perfekta stora halsbandet och de perfekta stora örhängena. 
Ovan så gillar jag skarpt halsbandet längst upp till vänster som är från bikbok och även halsbandet längst upp till höger som är från topshop. Inte för att jag skulle tacka nej till något ovan, men man har alltid favvosar. Gillar även örhängena längst ner till höger, då de är enkla men ändå speciella om ni förstår vad jag menar!

Men skall inte sitta här och skriva en novell, bilden säger mer än tusen ord!
Har iallafall precis kollat klart på filmen the game plan, faktiskt bra enligt mig men ..sedan så gillar jag näst intill all slags film så är inte jätte svår flörtad om man säger så.
Skall ta och skriva en packnings lista snabbt innan jag släcker ner för att dejta kudden, glömer alltid något när jag packar på morgonen när jag är trött och stressad.

godnatt, xx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: