GOODNIGHT


Sa förut att jag skulle bjuda på lite bilder från festen, men efter att ha kollat igenom bilderna så ångrade jag mig ganska rejält, fullt onormala.... Men här är iallafall från början av kvällen då jag, erica och tilda åt lite middag innan alla kom! ♥
Annars så är det dags för mig att sova, alarmet ringer klockan 05.00 och jag lär var död... Imorgon efter jobbet åker iallafall jag till min fina vän Naomi, kameran åker med så skall försöka ta mycket kort! Vet att ni vill att jag skall bli mer personlig på bloggen och visa mina outfits oså!
Köpte mig ett nytt objektiv idag, så kommer bli lite roligare och enklare att fota då jag gillar ljusinsläppet och att det är så litet och smidigt!
Men får återkomma imorgon kväll, godnatt xx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: