WHITE ORCHIDE



Godmorgon eller skall jag säga god förmiddag.
Ovan ser ni en liten del av den fina orchiden som jag fick igår, har annars inte så mycket att dela med mig av idag än så länge.
Har precis handlat middag m.m. för ikväll, kommer bli så kul och jag är så taggad! Men skall spara mina krafter så skall lägga mig och kolla på once upon a time fram tills tilda kommer hit klockan 15. Kameran skall jag försöka att komma ihåg att ha med mig så mycket som möjligt. Så kommer bli bättre uppdatering imorgon helt enkelt, men skall försöka slänga upp något mer inlägg till idag. xx
Jenny Erlandsson

Grattis Linnéa! :D Hoppas du har en riktigt bra födelsedag :) kram

2012-09-16 @ 17:32:36
http://jennyerlandsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: