FRIDAY



Som ni nog har förstott så älskar jag frukost och kan ibland inte låta bli att fota den.
Ovan ser ni min frukost från igår, dagens blev inte lika lyckad men så blir det när man börjar jobba klockan 8 på morgonen... Idag efter jobbet åker jag iväg till Mariestad och stannar där över helgen så ingen uppdatering förens jag kommer hem igen.

Fick en fråga härom dagen om vilka bloggar jag följer stora som små.
Jag har en favoritblogg och det är idavendelas , annars så följer jag även mina vänners bloggar; fightingtogetfit, ronjanissén, snissen, stylebylilli, bondas m.m.
Sedan när det kommer till de lite kändare bloggarna så är storfavoriten angelica blick, men följer även oracle fox, studded hearts, lisaplace och victoria törnegren m.m.
Hoppas du är nöjd med svaren och tack för den fina komplimangen! xx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: