LIVE AND LET GO


visit my fashiolista to see more information about the clothes

Jag har fått ett litet sug efter att införskaffa mig ett par boyfriend-jeans. Men vill ha en modell som fortfarande inte är för bred och skall fortfarande sitta bra vid rumpan oså om ni fattar? haha
Annars skulle jag lätt kunna ha outfiten ovan idag, slappt och enkelt! ♥ Är så sjukt trött idag, men måste verkligen gå upp ur sängen nu och äta frukost... Måste åka om mindre en timma och har inte ens slängt på mig kläder, men återkommer senare! xx

Tips på ny låt: live and let go - anna bergendahl
Anonym

Kan du inte tipsa på lite snygga överdelar att ha till ett par mysiga leggings i höst? :-)

Svar: Absolut kan jag detta! :)
Linnea Moberg

2012-10-02 @ 11:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: