GÖTEBORG




Spenderat dagen i Göteborg, fixat klockan, köpt mig en fin blus och köpt mig två fina ramar.

Jag och Tilda gick runt och kollade nästan i varenda butik utan att hitta något för nyår.. Insåg när jag satt på tåget att jag skulle sattsa på svarta jeans och en festlig topp.. Försent!
Men skall försöka fixa det på fredag innan jobbet, så har studiebidraget kommit också - underbart!
Annars så har jag bara tränat ikväll, men dagen har varit super! ♥

Skall försöka visa det jag köpte imorgon bitti om jag hinner innan jag måste sätta mig på bussen och åka till jobbet. Inte riktigt peppad, men skönt när pengarna kommer!
Så pågrund av jobb nu tor-fre och på lördag så är det Nyår Afton, så kommer jag ha fullt upp och det betyder lite tid för bloggen. Men sedan så är det nytt år och då får jag ta nya tag!

Påtal om nyårs afton, vad skall ni hitta på?
Själv har jag inga planer än.... vet bara att jag skall spendera den med älsklingen. Men för mig så räcker det gott och väl! ♥

Men skall sova snart, så godnatt!
PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: