HEJDÅ MIN GAMLA KÄRLEK


Har nu gett min lillebror min gamla mobil som var en HTC desire.. Gav iväg min älskling med en tår i halsen, älskar den mobilen. Men har nu fått en Iphone 4S och det är ju inte så pjokigt, men har inte hunnit att hitta samma kärlek till den än. Den har bara varit besvärlig hitills, med att skriva in massa kontakter m.m.
Om sanningen skall fram så behövde jag inte en ny mobil, var lite mer spontant och kul.


Imorgon skall jag köpa den ett skärmskydd och ett fint skal. ♥



Nu har jag töntat mig klart om min gamla mobil!
Men nu skall jag packa lite och sedan börja plugga fysik... Sa inte jag samma sak för några timmar sedan? Jo... Usch kommer få IG.

Men har fixat blogg.se appen så kommer kunna blogga lite oftare nu!
PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: