TOPSHOP



Lite fint från topshop och vem skulle tacka nej till att ha sådant långt och vackert hår?
Inte jag iallafall.... Men mitt växer som konstgräs...

Pälsjackan £68 //   Skinnjacka £58 //    Playsuit £48 //   Väska £35

Skulle dock sy om playsuiten till en tunnika, skulle vart riktigt snyggt med ett par svarta stuprörs jeans. Men främst så skulle jag vilja ha pälsjackan! Känns lite som ett måste att dra in till Göteborg när lönen har kommit, det är ju verkligen värt att testa den iallafall.



Just nu kollar jag och Robin på Alvin och gänget 2 och bara tar det lugnt.
Dock så ligger läxorna och väntar på mig.... Som vanligt på en söndag.... Så då vet ni hur jag kommer spendera resten av min söndag!

Hoppas ni har haft en bra helg!
För det har jag haft. ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: