WHEN YOU LOVE SOMEONE ♥



Ligger i Robins nystädade rum och kollar på tv.

Så skönt att det för engåns skull är städat, vill man få något gjort få man göra det själv helt enkelt! Han var nämligen på kallas förut, då jag valde att stanna hemma för att plugga. Då jag även städadade hela hans rum, duktig jag är? Ne, jag är helt enkelt för snäll!

Resten av kvällen ser nog ungefär likadan ut, kanske skall plugga lite mer också... Men imorgon är det måndag och studiedag, så skall in och göra lite saker på torget, såsom att lämna in min Iphone... Höja volymen knappen var lös när jag köpte den, så kommer få ha en låna telefon undertiden..... SUGER!
Skall även kolla lite i några butiker, för att testa lite plagg som jag har kollat in på hemsidorna.
Men kommer inte orka vara inne sålänge pågrund av knät... Skall försöka att bara annvända en krycka som stöd, eftersom jag nästan kan gå riktigt.

HA EN FORTSATT BRA SÖNDAGSKVÄLL!
PUSS
Bella

Hej :) ja visst det komemr komma upp sa smaning om ner jag fatt ordning pa allt, herligt att du er intresserad, hoppas du fortsatter folja mig ! :) KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: