UNNECESSARY THINGS ARE VERY NECESSARY



Fick med mig lite smått och gott från Damark.
Ovan för ser ni näst intill allt av det förutom nytt minneskort till kameran på 8GB och två läppsyl. Har aldrig smackat vinet förut men det skall vara väldigt fruktigt så det blir nog bra, nagellacket är riktigt läckert och body buttern luktar gudomligt! Mina hörlurar hade gått sönder så det var bara ett måste, reagerade dock på att dom laggade lite men funkar sålänge.

Nu skall jag slänga på mig lite kläder och smink för att sedan äta en god frukost, hinner jag så skall jag in på torget innan jobbet för att byta in ett linne som gick sönder på resan utan andledning.. Och kanske även köpa mig en ny parfym! xx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: