LUCIA



Godmorgon!
Har precis avslutat frukost nr två framför dagens julkalender, bestämde mig för att koka egen gröt till frukost men tog ungefär en timma att göra så var tvungen att äta en macka och dricka fitline undertiden. Blev iallafall jätte gott, så ett tips till er som vill göra en riktigt god gröt till frukost, men se till att ni har tid! Sedan så är jag väl medveten om att jag inte valde att ha världens nyttigaste frukost, men nu i december månad så skall man inte strunta i att äta allt som har med julen att göra, jag väljer hellre bort annat som tillexempel den stora godisskålen på fredagskvällen för den kan man ju njuta av resten av året.
Dagensplaner är inte många, utan skall strax göra iordning mig för att sedan dra till jobbet.. Men ha en mysig och trevlig lucia,  xx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: